Punkt sprzedaży:
Firma Handlowa Aris
Jolanta Bronowicka
ul. Tęczowa 25
53-601 Wrocław
Dane firmy:
Jolanta Bronowicka
Firma Handlowa Aris
ul. Wejherowska 25 / 1
54-239 Wrocław
REGON: 932216649
NIP: 894-103-98-95
Nr konta: 90114020040000340232367285
Godziny otwarcia:
Pon-Pt w godz. 11-16
Soboty w godz. 11-14
REGULAMIN SKLEPU:
1 – PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Dostępne formy wysyłki podane są w zakładce ‘jak zamawiać’.
Dostępne sposoby płatności to przelew na konto mBank lub zamówienie paczki kurierskiej za pobraniem. Za każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu Państwa wpłaty na koncie lub od razu przy zamówieniu towaru za pobraniem. Czas realizacji zamówienia uwzględniane są tu tylko dni robocze (bez sobót, niedziel i świąt). W większości przypadków jest to 24h od wpłaty.
2 – KOSZTY WYSYŁKI
Wykaz obowiązujących opłat za przesyłkę wyszczególniony jest w zakładce ‘jak zamawiać’. Przesyłką listową mogą zostać wysłane tylko i wyłącznie przedmioty wymienione w cenniku, pozostałe rzeczy wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD.
3 – PRZESYŁKA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
Ograniczona odpowiedzialność (zależna od wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską/firmę kurierską) ma miejsce w przypadku wysyłki towaru jako przesyłki poleconej na Poczcie Polskiej. Gdy przyznane zostanie odszkodowanie zwracamy kupującemu całość poniesionych pierwotnie kosztów. Proszę pamiętać, iż procedura reklamacyjna może trwać kilka tygodni. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w doręczeniu przesyłek wynikłe z winy Poczty/kuriera. Prosimy sprawdzić towar na poczcie/przy kurierze i w razie wykrycia wad, sporządzić protokół. W przypadku uznania reklamacji klient otrzyma zwrot równowartości towaru - zwrot nie obejmuje kosztów dostawy i odesłania produktu. Klient otrzyma zwrot w przeciągu 7 dni od uznania reklamacji. Decyzja o uznaniu reklamacji zostanie podjęta w przeciągu 7 dni od otrzymania wadliwego towaru wraz ze spisanym protokołem szkody.
4 – ZWROTY I REKLAMACJE
Reklamacje
Reklamacji podlegają wady ukryte produktu, których nie można stwierdzić podczas zakupu. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji. Jeśli uszkodzenie wystąpiło podczas transportu należy przedstawić protokół spisany z kurierem podczas odbioru paczki (kurier ma obowiązek poczekać, aż kupujący paczkę otworzy w celu sprawdzenia zwartości).
Chęć reklamacji należy zgłosić mailowo na adres: hurt@firma-aris.pl, a następnie towar odesłać na podany adres, dobrze zabezpieczony listem poleconym bądź kurierem. W wypadku reklamacji nie jest wymagany paragon, jeśli kupujący jest w stanie inaczej udowodnić zakup u sprzedawcy np. przelew bankowy, historia allegro itp. W wypadku uznania reklamacji koszty odsyłki są kupującemu zwracane, a naprawiony/nowy towar zostaje odesłany na koszt sprzedającego.
W wypadku bezpodstawnej reklamacji kupujący pokrywa koszty przesyłki towaru do sprzedającego, a także koszt zwrotnej przesyłki.
Zwrot towaru nie używanego
Zwrot towaru możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Towar musi być w stanie nienaruszonym – nieużywany. O chęci zwrotu kupujący informuje sprzedającego najpóźniej 14 dni po odbiorze przesyłki, po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu sprzedający przesyła kupującemu formularz zwrotu, który należy uzupełnić i z własnoręcznym podpisem odesłać wraz z towarem i paragonem. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Pieniądze zostają zwrócone kupującemu na podane konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru i stwierdzenia jego stanu.
Zwrot towaru używanego
Zwrot towaru możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. O chęci zwrotu kupujący informuje sprzedającego najpóźniej 14 dni po odbiorze przesyłki, po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu sprzedający przesyła kupującemu formularz zwrotu, który należy uzupełnić i z własnoręcznym podpisem odesłać wraz z towarem i paragonem. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Zgodnie z art. 34 praw konsumenta to kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru. W wypadku zwrotu używanego towaru kupujący otrzyma 50% jego pierwotnej wartości. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarem i sprawdzać go tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. W razie wątpliwości jak sprawdzić towar, aby w wypadku zwrotu otrzymać 100% wartości należy skontaktować się ze sprzedającym przed zakupem.
INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH RODO